استعلام گارانتی آکو باتری

استعلام گارانتی آکو باتری

09202161918

خدمات پس از فروش

عواملی که شامل گارانتی نمی باشد:

- دفرمه شدن، آسیب دیدگی بدنه یا قطب های باتری
- کمبود یا افزایش شارژ و کاهش ولتاژ باتری به دلیل ماندگاری
- ناسازگاری باتری با نوع خودرو
- نشت باتری به دلیل افزایش شارژ
- کاهش وزن باتری به دلیل خشک شدن
- باتری هایی که فاقد کارت گارانتی هستند و دو ماه تا پایان موعد گارانتی باقی مانده


دلایل اصلی ضعیف شدن و عدم عملکرد باتری شامل :

تخلیه کامل باتری،
قرار دادن باتری در معرض گرما،
لرزش بیش از حد،
سولفاته شدن باتری،
رسوب گرفتن،
عدم عملکرد درست دینام خودرو و عدم شارژ باتری،
نگهداری باتری در شرایط بدون شارژ برای مدت طولانی می‌تواند باعث کاهش عمر و کارایی باتری شود.


شرایط مناسب نگهداری باتری :

لطفاً با توجه به موارد فوق، در زمانی که از خودرو استفاده نمی کنید، باتری را از خودرو خارج کرده یا آن را جدا کنید.
هر شش ماه یک بار سیستم برق خودرو را بررسی کنید و عیوب احتمالی را برطرف کنید.
از استارت زدن بی جهت و طولانی مدت خودداری کنید.
از سولفاته شدن قطب باتری جلوگیری کنید.
سطح مایع داخل باطری را در صورت استفاده از باطری های اسیدی چک کرده و در صورت کم بودن از آب مقطر استفاده کنید.
در صورت کاهش سطح مایع باتری، فقط آب مقطر را به آن اضافه کرده و از اضافه کردن هر نوع مایع غیر مجاز و شیمیایی خودداری کنید.
قطب های باتری را هر دو ماه یکبار با جوش شیرین شسته و با گریس بپوشانید تا از خوردگی و سولفاته شدن جلوگیری شود.
باتری را در معرض نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد قرار ندهید.
از تکان دادن شدید باتری خودداری کنید.
در صورت امکان، یک جسم نرم و پرتوان مانند تیوپ یا صفحه کائوچو را زیر باتری قرار داده تا از آسیب دیدن به آن جلوگیری کنید.
همچنین، اتصال بین قطب های منفی و مثبت باتری راهمیشه بررسی کنید و در صورت وجود هر گونه خراش، خوردگی یا کثیفی، آن را پاک کنید.
به علاوه، برای حفظ عمر و عملکرد بهینه باتری، بهتر است خودرو را به صورت منظم استارت کنید و به مدت کوتاهی برای گرم شدن موتور رانندگی کنید.
همچنین، در صورت امکان، از شارژر های خودرو برای شارژ باتری استفاده کنید و در صورت نیاز، باتری را با یک باتری جدید و یا با یک باتری با کیفیت و اورجینال جایگزین کنید.

شرکت آکوباتری برای پیشتیبانی از مشتریان خود، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 13 با شماره تماس 3130(045) در خدمت شماست.
شما می توانید از سراسر کشور با شماره تماس 3130(045) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تیم فنی و روابط عمومی این گروه تولیدی استفاده کنید.
برای دریافت خدمات پس از فروش، حضور با کارت گارانتی در نمایندگی های خدمات پس از فروش آکوباتری الزامی است.
در صورتی که شماره سریال باتری خود را به صورت مثال C12345678G91011 و شماره موبایل خود را به صورت *********09 وارد نمایید، تاریخ گارانتی به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

Loader